Mys

Blir inte ni torra nu på vintern? Det blir iaf jag, överallt!
Nu sitter jag i min säng, har precis "tagit hand om mig själv". Duschade ju innan och nu har jag smörjt in mig, tagit bepanthen på mina ärr på foten, tagit ett medel förr torr hårbotten och målat mina naglar med citron och myrra nagelstyrka!

Så nu känner jag mig fräsh :D
Jag blir en riktig torrboll på vintern! seriöst blir torr på hela kroppen, till och med i hårbotten!
Och när jag tar bort nagellack så blir mina naglar jätte torra men mamma har typ ett special nagellack elr vad det är som "mjukar upp" naglarna och samtidigt stärker dom, skitbra! :)

boddy butter, medel till håret och nagelstyrkande medlet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0