Dag 22, Det här upprör mig

Det här kommer gå snabbt för jag har lite bråttom nu!
Det finns många saker som upprör mig men väljer en sak.
Det är att vi har det för bra! Jag menar tänk på alla stackars människor i de fattiga länderna.
Speciellt barnen, såg ett sånt där reklamklipp på tv härom dagen och så va de en liten pojke som hade mist sina föräldrar och hade inga syskon ingenting. Han visste inte hur länge han skulle klara sig elr om han ens skulle hitta ngt att äta. Och här i sverige tex (finns mkt värre länder) så bara slänger vi iväg massa pengar, mat ja gud vet vad. När vi faktiskt kan skänka bort det!

Japp det är vad jag tycker vet inte om ni håller med mig men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0