Dag 17, Mitt favoritminne

Herregud, har massa roliga minnen! kan inte bestämma vilket som är mitt absoluta favorit minne men jag kan berätta om ett väldigt roligt minne :D

Jag och My var påväg hem från gislaved på en buss för vi hade varit på ullared med sofia.
Det blev stopp på den vägen vi åkte i ett rätt bra tag så jag och my satt längst bak och hade skit kul.
Vi sitter där och gapskrattar och så tänker jag att jag ska dricka lite, ja så jag tar upp min dricka och börjar dricka då får my värsta flabbet och då kan inte jag hålla mig OCH jag har massa dricka i munnen.. Jo vad händer då?
Jag vänder mig om och det bara sprutar ut dricka ur munnen på mig på hela fönstret på sidan!
Så skrattar vi ännu mer och typ dör :P


KNÄPP!

juste, hade ingen tid att skriva det här igår så det blev en dag försent men jaja :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0