Dag 11, mina syskon

Jag har två bröder och jag är mellanbarnet!
Jag älskar mina bröder, seriöst dom är bäst.
Det skiljer fyra år på mig och min storebror, jag och han har jätte roligt tillsamman och väldigt udda humor :P men han är en väldigt bra storebror och jag kan prata med honom om det mesta, därför är det verkligen skit jobbigt att han e borta.. men men pratar ju med honom på skype ibland :D
På mig och min lillebror skiljer det två år, i och med att det bara är två år mellan oss så förstår vi varandra ganska bra (i vissa fall haha). Men ibland är han världens jobbigaste lillebror, så som småbröder kan va (tror dom som har småbröder förstår vad jag menar haha xD).
I och med att jag är uppvuxen med två bröder så är/va ju bilar en väldigt kul grej. Kommer ihåg att min lillebror hade en bilmatta som vi alltid lekte på med massa småbilar. Och att vi alla tre ofta lekte med lego och att vi då alltid hade en bilmack där vi byggde bilar. Men såklart hade jag ju barbies och dockhus ooch sånt, men när jag tröttnade på dom så hänge jag dom.. hahah jag tog massa snören och knöt runt halsen på dockorna/barbiesen och sen hängde jag dom på trappstacketet och så lät jag dom hänga där i några dagar och tog ner dom när jag ville leka med dom igen :P
Men japp, jag älskar mina bröder och det finns inga bättre :D

lillebror♥

storbror♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0