Dag 08, Ett ögonblick

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, finns väldigt fina och dåliga ögonblick.
Jag kan berätta om ett obehagligt ögonblick.

Det va när jag gick i nian, snön hade nyss försvunnit.
Jag och min lillebror skulle åka till skolan på min moppe. När vi va i röttle, jag hade ganska bra fart, så mötte vi en bil, jag såg inte isfläcken som va på vägen.. Det va i en kurva också, så jag bromsade in och när jag bromsar så är vi på isfläcken. Jag tappar kontrollen över moppen och allt jag tänkte på var min lillebror. Att det inte fick hända honom ngt. Brevid vägen fanns det en stenmur också. Vi hamnade i diket, precis brevid muren.. jag fick hela moppen på mitt ben och skadade minisken i högerknät, min lillebror brände sig bara lite på avgasröret.
Men det va verkligen läskigt, allt som fanns i mitt huvud var att min lillebror inte fick skada sig. Det känns som om allt blev helt blankt och det enda som existerade just då var faktiskt min lillebror.
Usch vill aldrig uppleva den känslan igen! den är väldigt svår att förklara..


lillebror, jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0