Dag 06, Min dag

Jahopp, dagen e ju inte slut men tänkte jag uppdaterar nu.
Idag började skolan, kul :D
först hade vi idrott och då hade "dansuppvisning"(läraren va tvungen att åka till förlossningen så de va vi elever som fick filma) men jaja de gick bra. Sen hade vi lunch efter lunchen så gick vi lite på a6 (som vanligt). Nu har vi svenska, har typ inte gjort ngt. Fått en ny lärare i ämnet och en ny mentor. lite tråkigt =/
När vi slutar, som jag hoppas att vi gör snart, ska jag åka med pappa hem sen ska jag äta ngt för jag e as hungrig!
sen ska jag nog cykla lite samtidigt som jag kollar på 'Pretty Little Liars'.

Så de va hur min dag ser ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0