Dag 01, Presentera mig själv

Jahopp.. Jag heter då Sofie Agnes Alexandra Linnaeus jag är 16 år och bor lite utanför gränna.
Jag går just nu första året på gymnasiet. Bageri & konditori på John Bauer. I klassen Solöga, världens bästa klass typ. haha jag trivs jättebra och kan verkligen rekomendera John Bauergymnasiet, det är verkligen en as bra skola!
Jag har fått många nya vänner nu och är jätteglad för de för jag är verkligen så trött på gränna!!
Jag tycker det är jätte roligt att baka, kanske därför jag går den linjen? haha :P
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu..
HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Hejsan! :)

Skulle bli super glad om du ville vara med i DAGENS BLOGG hos mig!

tack på förhand!

kram kram

2011-01-07 @ 00:07:36
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0