aj aj aj

Glömde bort igen, måste vänja mig vid att blogga igen :P
va ju ett tag sen liksom haha.
men här kommer bilderna på min tårta, min storebrors och min chefs tårta :)
i min tårta hade jag passionsfrukt och apelsin mousse + chokladmousse
inte världens finaste form för mamma försökte göra tårtbottnarna till denna men jag fick bara ut två lager så i mitten av tårtan fick jag pussla ihop en trasig marängbotten.. därför den är lite bucklig.. men ser ni va det är på? han är ju kock så försökte göra lite minimala grejor, hans favorit färger är alltså lila och orange ;)
svartvinbärsmousse
det var också chokladmousse i, den fick stå i kylskåpet under natten för då blir den lite mer fast och det går att jobba med den enklare.
resultatet

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; ja det är äkta :) gjorde den hos en kompis, :)

2011-09-02 @ 10:44:28
URL: http://rebeccaleicht.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0