Torsdag!

Tänkte skriva lite om min storebror..
Han är ju hemma nu och det är jätteskönt!
han är min storebror och faktiskt en av mina bästa vänner. För jag kan berätta nästan allt för honom.
Det har varit jätte jobbigt när han har varit borta, har gråtit minst en gång i veckan för jag har saknat honom så!
När mamma hade hämtat mig förra onsdagen och vi kom hem.. och jag kom in i köket och ser min storebror på sitt rum. Tårarna bara forssade fram. Jag kunde liksom inte fatta att det va han, så jag släppte min väska och påse och sprang fram och kramade om honom och bara grät. Jag va så glad! :D
Sen va vi har skrattat och haft roligt, som innan han åkte. och gud vad jag har saknat det. Jag är bäst på att få han att skratta också :P
jaja, de va lite om hur glad jag är nu när han är hemma. puss !
älskar dig storebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0