tisdag

dålig uppdatering idag pga att jag har mått dåligt, har haft skit ont i huvudet..
jaja, imon slutar jag elva sen måste jag vänta på mamma och stoffe för dom ska till sjukhuset och pappa ska ringa dit imon på dagen och kolla om jag kan få en tid där också. för mitt sår på sidan har blivit värre. dom kan ju ingenting nere på vårdcentralen! -.-
det såret på sidan va inte alls så farligt i början men nu har det liksom öppnat upp sig och det har blivit djupt. det geggar o blöder hela tiden! och dom gör ingenting åt det.. det har liksom gått snart 2 månader sen det hände, på torsdag nästa vecka är det exakt två. så det blir väl kul om man ska börja äta massa tabletter igen. INTE!
aja vi får se hur det blir, hörs imon!

här får ni en kul bild som kanske lätter upp stämningen i detta inlägget xd hahaha.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0