sjuk

har varit hemma idag också. har blivit skit förkyld.
mamma väckte mig imorse och sa att vi skulle åka ner till vårdcentralen.
pappa hade ringt sjukhuset men dom skickade ner oss dit ist -.-
aja, dom tog en odling på såret på sidan och det var mindre skönt för när dom
tar odling så har dom typ en tops och så körde hon in den i det djupa såret som har blivit då och rörde runt, ni kan ju gissa om det gjorde ont!
men fick en penicilin så länge och om det visar sig vara en dålig bakterie i såren så ska jag få en starkare penicilin. så nu blir det att äta tabletter igen, i en månad!!
men jag hoppas jag mår bättre imon så jag kan gå till skolan :)














Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du ett sår.

2010-09-09 @ 13:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0