onsdag

idag är jag dödstrött! klockan ringde 05.30 som vanligt men jag stoppade den och somnade om, sen vid 05.50 kommer pappa in och väcker mig.. kan ju säga att jag inte va så glad då. haha. men iaf så har jag ju lite svårt att äta så tidigt på morgonen så jag åt bara en halv macka. sen blev jag skit hungrig..
började 8 idag med engelska, kändes lite onödigt. för vi kollade på en film som jag redan hade sett, sen slutade vi. jag har till och med den filmen hemma? åååh -.- irriterande! men jag slapp åka buss hem idag iaf :D pappa o storebror va i stan så åkte med dom hem.
men iaf, nu ligger jag i min säng och försöker fixa min livsmedels uppgift. det är inte heller så kul..
snart ska jag åka ner till gränna till vårdcentralen med min fot. dom ska kolla så penicilinen hjälper och lägga om det.

haha jag just nu med lite halv ruffsig toffs xd
och ja, min eclipse poster på min dörr syns. jag vet jag är en tönt :D

ville bara visa min fina klocka :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0