herregud!

har nyss varit ute och övningskört lite med mummi. haha det gick rätt bra faktiskt men va lite rädd att jag skulle köra ner i diket elr ngt :P jag övade på att möta gasen med kopplingen i backen också! de va lite läskigt..
iaf, idag va jag och mamma inne i stan. köpte lite grejor på ikea och ett par tights på lindex.
på ikea så blev de ju förstås saker jag kan använda när jag flyttar hemifrån.
har nästan allt jag behöver förutom en lägenhet då..
sen så köpte mamma nytt golv till hallen, de va fint :)
när vi kom hem så ställde jag mig o baka till cinna. det blev en stor mjuk chokladkaka. jag hällde i lite mer saker än vad det stog på receptet, typ som konjak med smak av vit choklad :P
när vi kom hem till cinna så blev hon jätte glad och gav mig en stor kram :)
tog tyvär ingen bild på den men om ni vill veta receptet kan ni bara skriva en liten kommentar.
nu ska jag snart äta, vi hörs imon :D













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0