hej!

sry för dålig uppdatering, igår va jag skit trött!
fick sluta 12.25 igår när vi egentligen slutar 14.00. hehe.
när jag kom hem tog jag de lungt sen lite senare somnade jag och sov enda till sju! haha :P
men det va skönt.
hade en fin dröm inatt, hihi. men men idag så åkte jag in till jkpg för jag skull stå på marknaden (jb, bageri&konditori, stog o sålde kakor) mellan 11-14. jag stog med anna(lärare) och fredrik som går i tvåan. det var faktiskt jätte kul :D ville först inte dit för jag va trött och de va kallt men när jag väl kom dit så va de bra. vi sålde skiiiiit mkt! det fanns typ inga kartonger kvar när lisa & anna S kom och bytte med oss.
nu ska jag snart äte middag, det blir lite plock mat och KYCKLING :D<3 jag ääääälskar kyckling.
aja, nu ska jag & lillebror spela wii.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0