god morgon..

är inte alls pigg idag, måste börja gå o lägga mig tidigare..
det funkar inte att somna 00/00.30 och sen gå upp 05.30, elr rättare sagt jag funkar inte då.
kan inte äta ngn frukost för jag är för trött, kan inte koncentrera mig i skolan sen för jag inte ätit elr sovit ordentligt och jag är typ arg/ledsen hela tiden för att jag är fööööör trött så de känns som om jag kan börja gråta när som helst om ngn är jobbig o håller på.
SKA SOVA HELA HELGEN!
fast det kan jag inte :( ska ju in till stan på lördag, vet dock inte vilken tid än.

efter skolan ska jag åka direkt till gränna o fira min gammelmormor.
men skriver nog lite senare om jag är piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0