fredag :D

det fredag och jag skulle till skolan idag egentligen. men jag är fortfarande väldigt förkyld och vi skulle va i bageriet idag o där får man inte va när man är förkyld.. aja. ska försöka äta massa ipren och ta nässpray o sova så jag kan fira matilda ikväll :D
jag vet, det känns jätte dumt att jag inte går till skolan men ska KANSKE festa ikv men jag hade gått till skolan om vi inte hade varit i bageriet. i och med att vi håller på med livsmedel så får man helt enkelt inte va sjuk när man håller på med det. men är lite ledsen, att va i bageriet är ju det bästa.. :( och vi skulle va med treorna + våra faddrar och det är jättekul ju.

Har jag berättat om det? varje etta har fått en fadder som går i trean och min fadder heter thea och hon är skit snäll!
och på fredagar när vi är i bageriet så är treorna där med så då får man umgås med sin fadder. jag tycker alla skolor borde ha det så. det känns verkligen jätte skönt för man kan gå och fråga dom saker om man är osäker och om man mår dåligt av en sak och inte vill prata med en lärare om det, dom är lite som extra storasyskon :P



ps. ja linn, jag ska lägga upp en bild på mit sår när jag har en bild på det. tar nog det idag för jag ska till vårdcentralen och lägga om det.











Kommentarer
Postat av: linn 8D'

:D:D <3

2010-09-12 @ 16:09:20
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0