åh :(

Sebastian.
Min älskade storebror.


Jag blir så ledsen när jag tänker på att du ska iväg.
att du ska vara borta i 4-5 månader, kanske mer.
Jag kommer dö.
Han är verkligen den bästa storebror man kan ha.
Visst vi kan vara osams ibland,
och han kan va världens jobbigaste.
men så kommer dom stunderna
när vi har sååå kul ihop!
vi skrattar så vi gråter, jag brukar få honom att hicka bara för att han skrattar så.
jag kan inte beskriva med ord vad han betyder för mig.
inget kommer bli detsamma här hemma.
det kommer kännas tomt.
När jag är ledsen är det honom jag oftast går till, vem ska jag gå till nu?
den fjärde november åker du.
jag kommer vara så ledsen den dagen.
men jag ska hänga med till sthlm när du ska flyga iväg till nya zeeland!
sen ska jag spara massa pengar så jag kan åka och hälsa på när du är
i thailand, malaisia elr vart du nu är..
för du är den bästa, och inget kan stoppa mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-09-18 @ 15:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0