adelövs marknad

efter skolan åkte jag till mormor & morfar och väntade på storebror.
åkte sen upp till adelövs marknad med honom. inte sååå kul...
de va massa folk, fick nästan panik.
haha juste, när vi gick där o kolla lite så är de ngn som säger: hallååå alexandra :)
så jag vänder mig om och ser anna (min lärare) gå förbi i värsta farten haha :P
hittade typ inget på marknaden bara lite små saker :D
behöver inte åka dit på några år nu för de finns ju typ bara massa skit.
nu är jag tröött så jag ska ta ngn macka sen blir det sängen. upp halv sex igen..
men sen är de helg, känns som om jag behöver sova hela helgen xP
hahaha.

här är sakerna jag har köpt: spritspåsar + sprits...(ja va de nu heter, kommer inte ihåg :P)

det här köpte mamma o pappa till mig: massa saker man kan ha till garnering typ



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0