SKOLA :D

nu sitter jag i klassrummet, vi ska ha idrott teori (öva till provet som är nästa vecka "/ ajaj!)
sen har vi svenska då ska vi skriva ett tal, jag vet inte vad jag ska prata om ju!
okej, lite snabb uppdatering vad jag gjorde i söndags och igår:

söndag: hände inte mycket på förmiddagen, mådde lite dåligt, senare på eftermiddagen så kom mormor och hämtade mig och mamma så åkte vi in till rosenlundsbadet för mamma skulle ha vattengympa och jag och mormor va på gymmet och tränade. det var skönt, har inte kunnat göra det på jätte länge pga min fot. :)

måndag: vi hade friluftsdag igår :D
först så bowlade vi på racketcentrum, jag va med jeanette och jessica (dom är bageri treor)
sen va de lunch på prolympia, efter det så hade vi badminton. men då var jag med my, emelie, sara, martina och frida.
vi hade kul :)

när vi hade slutat så åkte jag och my till stan, hon skulle köpa en skjorta på gina och när vi va där så köpte jag en kofta också :P haha den va faktiskt på rea så den kostade bara 125kr.
sen gick vi till rese och väntade på hennes tåg och min buss.

japp det va min dag igår, :)
ser ni? mycket gladare när jag är i skolan :D
Hehe..


haha stella xP (och ebbas mun)

Kommentarer
Postat av: leo

vad gullig hon är. kan du inte lägga upp nån bild på billie

2010-10-13 @ 20:49:20
Postat av: Anonym

vad gullig hon är. kan du inte lägga upp nån bild på billie

2010-10-13 @ 20:49:47
Postat av: Victorjeanette

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-12-15 @ 09:58:41
URL: http://victorjeanette.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0