onsdag

idag går jag ju bara till elva och då kommer mamma in till stan.
DÅ SKA JAG SHOPPA GÄRNET!
mina pengar ska säga poff sen ska dom va borta :P
ne men ska faktiskt köpa sånt jag verkligen vill ha och behöver.
vid två ska jag kolla min syn också.. tror jag kommer få glasögon igen men då ska jag välja ett par
fina som jag kan använda! för mina förra gillade jag ju inte sen..
men men jag uppdaterar väl när jag är hemma senare idag, puss så länge (:


(juste, puss på er 10-20 läsare som är inne på min blogg varje dag :D)


hehe, en gammal bild på mig och mette :) från sommarlovet till sjuan tror jag <3

Kommentarer
Postat av: Mette :D

HAHAHAHAHAHAHA härlig bild asså! ;P <3

2010-10-11 @ 21:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0