monday morning (elr inte)

den låten är så skön!
My darling baby
This is a warning
Said that I'm leaving
On monday morning
You'll get no answer
No use in calling... me
Cause I'm leaving on monday morning .

idag har vi varit i bageriet hela dagen! Jag, my & sofia har gjort skiit mkt.
imon börjar jag vid 12, as skönt! har bara svenska sen åker jag hem igen :D men bussen går 09.55 så är inne i
stan en timme tidigare men jag tänkte att jag går lite på a6 då innan skolan börjar och kollar efter lite av dom
sakerna jag vill ha/ behöver :P


haha fin "platta håret" frisyr jag har :P två bollar uppe på huvudet xD



men nu ska jag nog kolla film, puss på er så hörs vi imon!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0