God Morgon!

Förlåt för dålig uppdatering..
I fredags satt jag knappt vid datan - va grymt trött och mådde inte så bra!
I lördags (igår) satt jag typ inte vid datan då heller - försökte göra klart det sista på mitt rum.
så, men ska försöka bättra mig :)
jag har inte bakat ngt på hela veckan! förutom i skolan då men asså hemma har jag inte gjort någonting i bak väg. jag har typ inte hunnit med det. det känns som om denna veckan gick skit fort, men det känns det som varje vecka. någon mer som tycker de?
idag KANSKE jag ska in till stan och äntligen kolla efter en vinterjacka för jag glömde ju bort det förra gången haha :P
men vi hörs nog senare, PUSS!


här är dumle oboyen :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0