bilder


mina glasögon jag valde :) dom översta kanske inte ser så fina ut men det är dom sen när man har dom på sig :P

en enkel vit skjorta, var på rea så den kostade bara 69kr

mina nya skor :D (dom va liiite dyrare än skjortan, 500kr :O )

väggdekoration, dom blir snyggare sen. ska lägga upp bild när dom sitter uppe (:

min nya halsduk


min nya lampa :D

som sagt blev det ju inte allt.. men men det får jag ta ngn annan dag.
dom handskarna jag hade kollat på kostade 300kr, lite dyrt för ett par vantar tycker jag..

men nu ska jag sova, har ett matteprov imon som jag kommer faila hårt på! puss..

Kommentarer
Postat av: Reidarrebekka

Very interesting site --- quite informative

2011-04-04 @ 10:37:03
URL: http://reidarrebekka.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0