Tårtor!

har bakat mina 2 första "speciella" tårtor :D
så ni får faktiskt inte döma dom för hårt!

pappas födelsedagstårta, det va hallonmouse och dumlefluff på. (glömde ta kort på fluffen)

innan

mmf (marshmallow fondant, ist för marsipan :D)

hehe, efter.

en av dom första marsipan rosorna jag har gjort :)

fars dag tårta, ploppfluff.

hallon & blåbärsmouse


:)

en lite annorlunda ros :P

hehe, ganska nöjd för att vara första gångerna.

här kommmer lite andra bakgrejer som jag inte har lagt upp än:



gjorde jitterbug kakor åt mormor :)

muffins fyllda med nutella, på bilden va dom fortfarande varma så nutellan smälte men senare så stelnade den.

fick lite hallonmouse och dumlefluff över från pappas tårta så jag fyllde några muffins med det och sen blev de lite över igen så la lite på. haha kunde inte göra över hela.

inuti.


har även gjort en ny kategori :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0