hej.

haha lyckades aldrig komma igång med städningen idag :P
men men det får bli en annan gång.
ser nu att jag visst va lite orolig inatt, mitt lakan ligger huller om buller..
men jag drömde ju om att jag va såååååå ledsen över att min storebror skulle åka iväg och att han åkte iväg på en tisdag(?) men sen kom han hem på fredagen igen och då landade han i ett hav och så va jag jätte lycklig över att han va hemma igen så jag skulle simma ut och möta honom och så va det massa maneter där, brännmaneter.
då fick jag panik men jag ville så gärna simma ut till honom så jag gjorde ju det och fick massa maneter runt mig och sen vaknade jag och när jag skulle vända mig om hoppade min axel ur led ! :(
har haft skit ont i den hela dagen.. "/
aja nu har jag packat min väska så nu ska jag sova. ska upp klockan sex imon!

sov så gott så hörs vi nog imon! :D


BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0