hej

det blir ett kort inlägg nu.
hade fått en kommentar där det stog: han kommer åtminstonde tbx..
det låter som om den personen har förlorat ngn.. jag är ledsen isf.
men jag kommer kanske inte träffa min storebror på ett helt år. och jag vet att han kommer tbx men det dröjer.
och därför är jag väldigt ledsen hela tiden.
han är en del av mig och jag älskar honom. han får mig att skratta när jag mår som allra dåligast.
vi har så kul tillsammans. vi har ett så starkt band.
det är det som gör det så svårt, han är min storebror. min älskade storebror.
jag behöver honom här.
vissa kanske tycker jag är löjlig men han är på andra sidan jordklotet?!
det är inte så lätt att hälsa på. det hade varit en annan sak om han hade flyttat någon annan stans i sverige för då kunde man hälsat på. och visst det går att hälsa på där med men om jag får pengar så visst. men det är sviiiiiiiindyrt!

det blev inte så kort men va tvungen att skriva av mig.


är han<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0